592723_1674978997_10_0_0_225

04-8414040

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלמויות לקוסמטיקאיות והדרכות לקוסמטיקאיות

אנו מאמינים שלמידה מתמדת והכרת החידושים הם המפתח להצלחה בתעשיית היופי. לכן אנו מציעים הכשרה לקוסמטיקאיות והדרכות מקיפות עבור קוסמטיקאיות חדשות ומנוסות כאחד. תוכניות ההכשרה שלנו נועדו לספק לך את הידע והכישורים הדרושים כדי להצטיין בקריירה שלך, בין אם את רק מתחילה או כזאת המחפשת לקחת את הידע שלך לשלב הבא. אנו מציעים מגוון רחב של השתלמויות לקוסמטיקאיות, החל מהדרכות בסיסיות בנושאי טיפוח ומכשור ועד להשתלמויות בנושא טרנדים וטכניקות עבודה העדכניות ביותר. ועם מדריכים מנוסים מהתחום שנלהבים לעזור לכן להצליח, את יכולה לסמוך על כך שתקבלי את המידע הטוב ביותר. אז למה שלא תשקיעי ותהיי הכי טובה בתחום ותנצלי את הזדמנויות ההכשרה הקיימות באוסי קוסמטיקה? צרי איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד ולהיות הכי טובה בתחום!

הביטי בלוח ההדרכות המופרט שלנו כאן מטה וצרי קשר להרשמה

רוצה לקבל פרטים על ההדרכה הקרובה?

מידע ושירות לתלמידה

חברת אוסי מוצרי קוסמטיקה בע"מ נוסדה בשנת 1960 במטרה לתת שירות מקצועי לקוסמטיקאיות מוסמכות ולנשים שלומדות בפעם הראשונה את מקצועות היופי. מעבר לזאת, כבר למעלה מ- 50 שנה אנו מייצגים את כל המעבדות והחברות הקוסמטיות המובילות בארץ.

תוכלי למצוא אצלנו יותר מ- 5000 סוגי מוצרים וציוד קוסמטי. כבר במהלך לימודייך תוכלי להגיע למרכז השיווק של אוסי ולהיחשף למגוון גדול של מוצרים, ציוד, מוצרי עזר ועוד. למעשה כל מה שתצטרכי למכון המקצועי שלך בעתיד וגם בתקופת הלימודים תוכלי לרכוש אצלנו.

במרכז אוסי תוכלי לקבל הדרכה והכוונה ראשונית לפתיחת המכון הקוסמטי שלך, כמו גם עזרה וייעוץ בקניית תכשירים. במידת הרצון והצורך, תוכלי להשתתף בהדרכות שמיועדות לתלמידות בנושאים מגוונים (קורס שמנים אתריים, קורסים מטעם המעבדות ועוד…), כל זאת ללא עלות.

נשמח גם להזמינך להשתתף בסיורים למעבדות הקוסמטיקה כדי ללמוד ולהתרשם מתהליכי הייצור המתקדמים של התכשירים, גם זה ללא תשלום.

תומכים בך לאורך כל הדרך

מרכז אוסי הוא הרבה מעבר לבית ספר. אצלנו תקבלי תמיכה והדרכה על מנת לעזור לך להיכנס לעולם היופי. במרכז אוסי תקבלי 10% הנחה על כל מגוון התכשירים והציוד שאנו משווקים לכל תקופת לימודייך, וכן, יש גם כפל מבצעים. פרטים מלאים באוסי.
נשמח לראותך אצלנו 🙂

לפרטים נוספים חייגו אלינו – 04-8414040

השתלמויות לקוסמטיקאיות
דילוג לתוכן